19.1.13

Na konkurs


Mam dużo zamówień jak widać w poprzednim poście, także wolałem zrobić nagłówek na konkurs na samym początku by potem mieć to z głowy ;)
Jestem z efektu zadowolony, nagłówek robiło mi się całkiem przyjemnie i sprawnie (zacząłem go wczoraj o 19 :D).
Dziękuję też Oliwii (lula.l) za doradzanie mi podczas tworzenia :*

Przejdźmy do nagłówka..

1 wersja
 (obydwie wersje różnią się tym, że napis "Dla osób uzależnionych od Stardoll" ma różny kolor (nie mogłem się zdecydować))

2 wersja


To drugi i ostatni raz kiedy do nagłówka daję swoją twarz, nawet nie wiecie jak trudno w tych czasach znaleźć ładną, skromną twarz na stardollu!
Co sądzicie? :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ale to bardzo piękny nagłówek , dopracowany i starannie zrobiony :))

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze, że swoją mordkę dodajesz, najładniejsza na stardollu chyba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy szczegół dopracowany :) idealne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co ja sie zgłaszam? -_-
    O ile dobrze pamiętam to mordka ma być chyba właścicielki bloga, bo coś tam w komentarzach czytałam no ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaj ten pasek, bo komentarzy nie można usuwać

      Usuń
  6. Bardzo , ale to bardzo świetne . Na prawdę pod wrażeniem jest moja skromna osoba.
    A tak poza tematem … WTF ? Co Ci z różem odwala ? hah ;3

    OdpowiedzUsuń