29.1.13

Problemik


Jednemu anonimkowi zawdzięczam informacje, że Liliana2511 kopiuje moją dollkę :) 
Postanowiłem to sprawdzić, efekty poniżej.

Kliknij, aby powiększyć.

Sami widzicie, wiem, że może troszkę przesadzam ale naprawdę nigdy nie widziałem osoby o takiej twarzy jak ja, ewentualnie ktoś z zagranicy który mnie nigdy nie widział i miał inną cerę, usta, brwi... Jemu wybaczę, ale Liliana2511 jest po pierwsze tej samej narodowości, jestem pewien, że mnie kojarzy gdyż też jest grafikiem i po prostu widocznie mnie skopiowała. 
Doceniam, że spodobała się jakimś ludziom moja dollka ale od razu kopiować? Nieważne, jak chcecie możecie pohejtować, ja nie mam nic przeciwko. Jak byście napisali jej chociaż coś (niekoniecznie obraźliwego, ale zwracającego uwagę na zaistniałą sytuację) w kg byłbym wdzięczny
 V Link do jej kg V


moja wizja

fakty ;))
EDIT:


64 komentarze:

  1. http://i50.tinypic.com/fz6p83.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieładnie tak kopiować, nieładnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak każda jest brzydka : ///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu chodzi o kopiowanie a nie o gust :')

      Usuń
    2. co nie zmienia faktu, że twarze są brzydkie

      Usuń
    3. Jak dla mnie ładne :) mam takie usta... a Liliana powinna zmienić części twarzy, bo to bezczelne ;d ( PODOBAN ! )

      Usuń
    4. dla was nie zmienia faktu, dla mnie zmienia, bo ja uważam inaczej :))

      Usuń
    5. wygląd twarzy nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o skopiowanie.

      Usuń
    6. PODOBANPODOBANPODOBANPODOBAN.
      cZYŻBY NOWE HASŁO W SŁOWNIKU?

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie, raczej to nie uczciwe w pewnym sensie, że Marcel starał się dobierał części by ładnie ze sobą współgrały, a tu nagle, ktoś skopiował, ja też bym była zła

      Usuń
  6. Ja bym nie robiła z tym takiej afery. To tylko piksele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to on.Go nie ogarniesz >.<

      Usuń
    2. Spędzam tu prawie pół dnia dziennie, niby tylko piksele ale nie będę robił wszystkiego na odwal bo ktoś uważa, że to tylko gierka z ciuszkami

      Usuń
    3. jakby ciebie ktoś skopiował, to już nie byłyby "tylko piksele" :)

      Usuń
    4. tak samo, jakbyś napisała w rl książkę, a ktoś by ją sobie po chamsku przywłaszczył, więc lepiej pomyśl, zanim coś napiszesz, dziękuję

      Usuń
    5. Chodzi mi o to, że zamiast robić aferę na pół stardoll'a, lepiej załatwić to po prostu jednym komentarzem i już. A książka to zupełnie inna sprawa.

      Usuń
    6. jeden komentarz gówno da, przykład z książką to to samo, taka sama twórczość, takie jakby copyrighty, więc na jego miejscu zrobiłbym to samo ;)

      Usuń
    7. Jak chce to niech tak robi. W sumie to nie moja sprawa ja on załatwa takie problemy.

      Usuń
  7. Jedno jest pewne! 4everyou to lizodup c;

    Co do afery, to widać, ze twarz była kopiowana, niż zrobiona samemu. Świadczy o tam m.in. identyczny układ ust, oczu i nosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niech liże jak chce, ja jej nie znam..;) poza tym wreszcie ktoś się zgadza :D

      Usuń
    2. Niestety ja ją znam. Wyłudziła ode mnie strony z pozami.

      Usuń
    3. NO NIE!!!!WYLUDZILA OD CIEBIE STRONY Z POZAMI CO TERAZ
      CO TERAZ
      co teras
      co teras
      tera
      ras
      sssss

      Usuń
    4. Igor co jeszcze? haha nawet nie mnie znasz, następny dupek który myśli że wie wszystko pozdro, wyłudziłam ? chyba "kupiłam" za 5 serduszek w Yearbooku ..

      Usuń
    5. lizodupą to ty jesteś, ja tylko przyznałam racje Marcelowi, bo mnie też kopiowano, to wiem jak to jest.

      Usuń
    6. poza tym jak masz coś do mnie to pisz to DO MNIE, a nie ma jakiś cudzym blogu cioto ...

      Usuń
    7. Ha ha ha. Kupić? No nie powiem. Spoko, już pisze c;. A i jeszcze jedno, niestety cie znam.

      Usuń
    8. sam mi zaproponowałeś że podasz strone za 5 serc więc ogarnij prosze bardzo dowód :) http://img.pl/tjg.png

      Usuń
    9. ta... chyba widać że tylko się spytałam z jakiej i zapytałam czemu nie poda, a on zaproponował że mi poda więc teraz nie kłam że od ciebie to wymusiłam !

      Usuń
    10. wszyscy sa lizodupami jesli ktos bedzie pisal z bardziej rozpoznawalna osoba, norma
      pozdrawiam ajgorka jestem za kamila:')

      Usuń
    11. :) dzięki, ale to normalne że od razu są jakieś oskarżenia ;d wystarczy coś ocenić na + to od razu wyzwiska ...

      Usuń
    12. on sobie jaja z ciebie robi
      kamilo



















      Usuń
    13. Serduszek nie było, sorry. Były transmitki, i serca były z transmitek, a od cb nie było.

      Usuń
    14. yhy... przecież ci napisałam że POPYTAŁAM pare osób czy ci dadzą a ty mi strone podałeś, nie musiałeś od razu tylko poczekać czy ci dadzą, więc pretensji nie miej ...

      Usuń
    15. troche żałocha ajgor, po co podawałeś jak nie chciałeś ? lol prza było poczekać i zobaczyć czy ci te osoby dały

      Usuń
  8. Dziwna sytuacja... Może lepiej pogadać jeszcze raz z Lilianą na prywatności? ;) Z drugiej strony też tak nie za fajnie posyłać na nią hejterów. Co do twarzy - faktycznie, wielkie podobieństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji. Z kopiarami trzeba szybko i konkretnie.

      Usuń
  9. I zawsze się tak samo żałośnie tłumaczą. Że niby przypadkowo, że jest 200 ml użytkowników, bla bla bla. Wkvrwiają mnie takie kopiary, wiele razy sama miałam z tym do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. omg lalka agatka su-barbie-agatka

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki ten post stał się sławny

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam z nią tak samo

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie podobne, ale nie wiadomo czy skopiowała. Ja widziałam więcej podobnych twarzy do Twojej. Też zostałam skopiowana, zanim jeszcze zmieniłam styl na Sd (jak niektórzy piszą "Podobna do emo") i afery nie robiłam. Ewentualnie bym to załatwiła polubownie, a nie zaraz na blogu ją "zgnoić". Nie jestem po niczyjej stronie.

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  14. "Podoban" - nie zauważyłeś/aś, że to literówka? Dziecinada.

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem, ale i tak to jest pozbawione sensu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że ona nie jest podobna - ona jest taka sama :))))

      Usuń
  16. Marcelku daj spokój. Wiesz ile osób ma takie doll ? A jeszcze o wszystkim na blogu pisać i wytykać jej literówki, była zdenerwowana i szybko pisała. Chcesz abym założył bloga i wytykał Ci twoje błędy ?

    Domcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja jej nie wytykam literówki do cholery >.<

      Usuń
    2. Marcel, wiemy, że nie chodziło o literówkę. Ale o co, oświeć nas.

      Usuń
    3. napisałem już wyżej... "Chodzi o to, że ona nie jest podobna - ona jest taka sama :)))) " czyli o to, że liliana2511 twierdzi, że jej twarz jest PODOBNA, a jej twarz jest IDENTYCZNA :')

      Usuń
  17. A może zróbmy tak niech mi ktoś pozwoli się skopiować. Co tam że ktoś się namęczył z wymyślaniem wizerunku i wyglądu skoro ktoś inny przygarnie go sobie w ciągu paru minut. Dla mnie PODOBNA twarz jest wtedy, gdy zgadzają się dwa elementy a nie wszystkie. Te dollki różnią się tylko kolorem włosów i makijażem. Przepraszam że się rozpisałem.

    Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń
  18. PODOBAN

    http://www.dramabutton.com/

    OdpowiedzUsuń